PİKNİK ALANLARINDA İLAÇLAMA ÇALIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

‘in ilçesinde piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi. VE FOTOĞRAF : BİLECİK OLAY

Bilecik’in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi.


Söğüt Belediyesi İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Yukarı Dere Piknik Alanı’nda yılanlara karşı kükürt uygulaması ile birlikte haşere ilaçlama çalışması gerçekleştirildi. Yapılan çalışma ile bölgedeki vatandaşların yaz aylarında daha güvenli alanlarda vakit geçirmesi hedeflendi. ekiplerinin halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını ilçenin farklı noktalarında düzenli olarak sürdürdüğü belirtildi.
Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, “Daha temiz, daha sağlıklı ve daha güvenli bir Söğüt için çalışıyoruz” dedi.

HABER VE FOTOĞRAF : BİLECİK OLAY

Exit mobile version