MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE VEDA PROGRAMI

‘te mülki idare amirlerine veda programı düzenlendi. VE FOTOĞRAF : BİLECİK OLAY

Bilecik’te mülki idare amirlerine veda programı düzenlendi.


Resmi Gazete’de yayımlanan kararla 430 mülki idare amirinin görev yerlerini yeniden belirlendi. Faik Oktay Sözer ve eşi Zeynep Sözer’in ev sahipliğinde, Bilecik’te görev sürelerini tamamlayarak yeni görev yerlerine atanan mülki idare amirleri için veda programı gerçekleştirildi. Düzenlenen programda , beraberlik ve vefa duyguları ön plana çıktı. Programda konuşan Faik Oktay Sözer, Bilecik’te görev yapan mülki idare amirlerinin kamu hizmetlerinin etkin, verimli ve vatandaş odaklı şekilde yürütülmesine önemli katkılar sunduğunu belirtti.
Vali Faik Oktay Sözer, “Bilecik’te görev yapan tüm mülki idare amirlerimize hizmetleri ve katkıları için teşekkür ediyorum. Yeni görev yerlerinde başarılarının devamını diliyorum. Kapımız ve gönlümüz her zaman kendilerine açıktır” dedi.
Program sonunda görev süresi sona eren mülki idare amirlerine teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi.

HABER VE FOTOĞRAF : BİLECİK OLAY

Exit mobile version