İL BAŞKANI YILDIRIM İL BAŞKANLARI TOPLANTISINA KATILDI

İl Başkanı Serkan Yıldırım, 180’inci Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısına katıldı. VE FOTOĞRAF : BİLECİK OLAY

AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, 180’inci Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısına katıldı.


AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, Cumhurbaşkanı ‘ın başkanlığında gerçekleştirilen 180’inci Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısına katıldı. Ankara’da düzenlenen toplantıda teşkilat çalışmaları, yönetimler ve Türkiye Yüzyılı hedefleri kapsamında yürütülen politikalar ele alındı.
Toplantı sonrası değerlendirmelerde bulunan AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, “Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz doğrultusunda istişare, ve kardeşlik içinde çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz. AK Parti ailemize katılan başkanlarımıza hoş geldiniz diyor, rozetlerinin hayırlı olmasını diliyoruz” dedi.

HABER VE FOTOĞRAF : BİLECİK OLAY

Exit mobile version